Alkoholitarvitamise piiramine on valik, mida sa kindlasti ei kahetse. Suurendades nädalas alkoholivabade päevade arvu, suurenevad nii sinu füüsiline kui vaimne võimekus.

 

8 head põhjust, miks juua vähem

Vähem alkoholi – parem enesetunne

Alkoholitarvitamist vähendades oled tervem ning tunned end õnnelikumana ja energilisemana. Osad tulemused saavad märgatavaks kiiresti.

Uuri lähemalt

No image

Võta nädalavahetus tagasi

Kui nädalavahetus on sinu jaoks tavaliselt seostunud alkoholitarvitamisega, siis proovi seda rutiini murda ning avastada midagi huvitavat ja uut. Siit leiad suurepärase valiku Eestis toimuvaid tasuta üritusi, kuhu minna sõprade või perega.

Uuri lähemalt

Alkoholita kokteilid

Pidulikel puhkudel on ikka kombeks klaase tõsta. Traditsioonilise kraadidega pidujoogi võib aga edukalt asendada meeleoluka ja maitsva alkoholivaba kokteiliga.

Uuri lähemalt

Nipid, kuidas peol olles piiri pidada

Kus sina sagedamini alkoholi tarvitad? Kas kodus või sõpradega väljas käies? Siit leiad häid soovitusi, kuidas muuta harjumusi, et vältida joomisega liialdamist ning mitte ületada riskipiire .

Uuri lähemalt

Kuidas öelda ei?

Alkoholist loobumine võib olla üllatavalt raske seltskondliku surve tõttu. Ei-ütlemisele järgneb sageli kaaslaste mittemõistev reaktsioon: „Mis sul viga on!?”, „Kas sa oled haige?”, „Kas sa oled roolis?”

Uuri lähemalt

Kampaaniaklipid