Alkoholitarvitamise piiramine on valik, mida sa kindlasti ei kahetse. Suurendades nädalas alkoholivabade päevade arvu, suurenevad nii sinu füüsiline kui vaimne võimekus.

Kuidas öelda EI?

Alkoholist loobumine võib olla üllatavalt raske seltskondliku surve tõttu. Ei-ütlemisele järgneb sageli kaaslaste mittemõistev reaktsioon:  „Mis sul viga on!?”, „Kas sa oled haige?”, „Kas sa oled roolis?”

Vaata Järele!

Nipid, kuidas peol olles piiri pidada

Kus sina sagedamini alkoholi tarvitad? Kas kodus või sõpradega väljas käies? Siit leiad häid soovitusi, kuidas muuta harjumusi, et vältida joomisega liialdamist ning mitte ületada riskipiire .

Proovi järele

Alkoholita kokteilid

Pidulikel puhkudel on ikka kombeks klaase tõsta. Traditsioonilise kraadidega pidujoogi võib aga edukalt asendada meeleoluka ja maitsva alkoholivaba kokteiliga.

Proovi Järele!

No image

Võta nädalavahetus tagasi

Kui nädalavahetus on sinu jaoks tavaliselt seostunud alkoholitarvitamisega, siis proovi seda rutiini murda ning avastada midagi huvitavat ja uut. Siit leiad suurepärase valiku Eestis toimuvaid üritusi, kuhu minna sõprade või perega.

Uuri lähemalt